puhtaasti


METSÄKALTEVAN BUSSILINJAN KUTSULIIKENTEEN TILAAMINEN MUUTTUU 25.1.2017

Hyvinkään kaupungin tilaaman ja Hyvinkään Liikenteen operoiman kutsuliikenteen välityspalvelu muuttuu. Metsäkaltevan linjan nro. 7 kutsuliikenteen kyydit tilataan 25.1.2017 alkaen reitin varrella olevalle pysäkille varausjärjestelmän kautta osoitteessa hyvinkaanliikenne.kutsuliikenne.fi.

Varaus tulee tehdä aamulähtöihin klo 5:45 - 9:45 viimeistään edellisenä päivänä klo 20 mennessä tai arkisin klo 8-16 puhelimitse numeroon 019 439 690. Päivälähtöjen varaus tulee olla tehtynä viimeistään 3 tuntia ennen kuljetusta.

Linjaa 7 Metsäkaltevaan operoi Hyvinkään Liikenne Oy ja yhteistyössä toimivat taksit. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä päivystysnumeroomme 0400 218 660 tai jätä palaute osoitteessa hyvinkaanliikenne.fi/anna-palautetta.

HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA HYVINKÄÄN LIIKENTEELTÄ!

Hyvinkään paikallisliikenteessä vuosi 2016 päättyi ennätykseen matkustajamäärän osalta. Matkoja tehtiin 816 932, joka on 5,3 % vuodelta 2013 olevaa edellistä ennätystä korkeampi.
Kiitos kaikille asiakkaillemme. Pyrimme vastaamaan kasvavaan kysyntään entistä paremmin myös tulevaisuudessa.

Koulut alkavat jälleen 9.1. Vipinä ja vilske lisääntyy liikenteessä tuolloin. Samalla pakkanen saattaa tuoda omia haasteitaan. Kiitos ymmärryksestä jo etukäteen.
Muistattehan, että kortille voi ladata lisää kausia tai matkoja etukäteen. Matkat tai kaudet säilyvät kortilla ja tulevat käyttöön kun entiset loppuvat.

Kiitos menneestä vuodesta ja lykkyä vuoteen 2017 teille kaikille ja hyviä 100-vuotis synttäreitä Hyvinkäälle ja Suomelle!

Toivottaa,

Hyvinkään Liikenteen väki

Hyvinkän "Paikkuri" -sovelluksen on ladannut jo yli 1200 asiakasta

Hyvinkään paikallisliikenteessä on ollut alkuvuodesta 2016 lähtien mahdollista käyttää matkustamiseen "Paikkuri" mobiilimatkalippua. iQ Payments Oy:n kehittämä ilmainen sovellus on saatavilla Windows Phone-, Android- ja iOS-alustoille. Kännykkälippusovelluksen on itselleen ladannut joulukuuhun mennessä jo yli 1200 asiakastamme.
Palautteet uudesta lipusta ovat olleet lähinnä positiivisia.

Helppokäyttöisyyden lisäksi uusi mobiililippu tukee joustavasti erilaisia maksutapoja. Vaihtoehtoina ovat jälkilaskutteinen SVEA-maksu, pankki- ja luottokortti, sekä Danske Bankin Mobile Pay.

Kätevä palvelu tarjoaa mahdollisuuden hankkia lippu ilman käteistä rahaa.
Paikkuri -sovelluksella on mahdollista ostaa ja käyttää aikuisten ja lasten kertalippuja, kahdenlaisia perhelippuja ja aikuisten ja nuorten 30 päivän lippuja.

Ilmaisen sovelluksen voi ladata osoitteesta http://app.payiq.net/paikkuri. Sovelluksen käyttö edellyttää rekisteröitymistä palveluun.

 

LOPPIAISENA SUNNUNTAIAIKATAULU

Loppiaisena pe 6.1. paikallisliikennettä ajetaan sunnuntaiaikataulun mukaan.

Talven myötä asiakasmäärät lisääntyivät Hyvinkään paikallisliikenteessä yhdessä yössä. Marraskuussa matkoja tehtiinkin 100 000. Tämä on reilusti enemmän kuin koskaan Hyvinkään paikallisliikenteen historiassa. Valitettavasti, varsinkin marraskuun alkupuolella, busseilla oli suuria haasteita pysyä aikataulussa. Tähän vaikutti moni asia, mm. liikennevaloetuuksien toiminta ja muu liikenne. Marraskuun loppua kohti tilanne on tuntunut hieman paranevan. Pahoittelemme häiriötä ja kiitämme kärsivällisyydestä.

Joulua edeltävinä kauppapäivinä on jälleen odotettavissa joulupuuroutumista Hyvinkään keskustan liikenteessä. Tämä vaikuttaa väkisin myös busseihin. Teemme parhaamme ja katsomme mihin se riittää.

Muistattehan, että kortille voi ladata lisää kausia tai matkoja "hyvän sään aikana". Matkat tai kaudet säilyvät kortilla ja tulevat käyttöön kun entiset loppuvat. Kiitos ja hyvää joulun odotusta!